dimarts, 17 de juny del 2008

Notícies

Tataxan! S'han acabat les inscripcions per l'escola, pero encara haig de rebre les respostes de la Cilia i l'Ariadna. Qui ha passat es: La Cristina, la Clara i la Natàlia, ara falten les dos que he dit abans, la Uliana no se si volia o no, ja m'ho confirmaras, i aprofito per dir quatre coses més:
1. Si no m'evieu fotos per el concurs, guanyarà la Uliana, que ja m'ho ha enviat
2. Demà la Clara, es farà un blogger i serà de música
3. Falten 4h. perquè s'acabi l'enquesta (en veritat, si veieu aquest missatge més tard en faltaran menos, tot i que al blogger posa 12h)
4. La Natàlia ens ha enivat aquest banner, gràcies!

Afiliam!

Afiliam!
Només tens que posar aquest botó al teu web site i avisar-me, llavors jo t'afiliaré ^^ (només afilio a blogs de HP, encara que tu em pots afiliar sense el que teu web sigui de HP)