diumenge, 8 de juny del 2008

Ron


Parlant, parlant d'en Harry, etc... ja no m'enrecordava d'en Ron, el típic destraler que sempre ho fa tot malament, no li agraden les aranyes, però quan té que fer alguna cosa la fa, depèn de quina sigui, clar, es molt amic d'en Harry i jo crec que li agadra l'Hermione, jeje! En aquesta fotografia en Ron té la vareta trencada, perquè durant el trajecte amb el cotxe volador va fer servir la vareta com a palanca i...CRAS! Se li va trencar. (Harry Potter i la cambra secreta)

1 comentari:

Hane_Cobayila ha dit...

jo tmb odio les arayess... nomes e di el nom daket isecte ja em b esgarifansa!

Afiliam!

Afiliam!
Només tens que posar aquest botó al teu web site i avisar-me, llavors jo t'afiliaré ^^ (només afilio a blogs de HP, encara que tu em pots afiliar sense el que teu web sigui de HP)